آب نمکامو پس بده...

مثلا دلم نمیخواهد توی اتاقی که چسبیده به گوشه ی یک ساختمانٍ چهار طبقه ای به نام خوابگاه نباشم!


دلم نمیخواهد الآن ولیعصر را بروم بالا باران ببارد و باز هم بروم بالا و بایستم و زل بزنم به پردیس ملت و گریه کنم


دلم نمیخواهد یکی در میان لی لی بپرم و حواسم باشد پایم روی موزاییک های قرمز باشد نه خاکستری


دلم نمیخواهد ونک را تا شیخ بهایی بدوم و ایندیلا گوش کنم و چشمانم پر از آب نمک باشد


دلم نمیخواهد پیش تو باشم  پا بیندازم روی پاهایم و در بغلت کز کنم و فیلم ترسناک ببینم و تو وسطش بگویی من میروم دستشویی و من جیییغ بکشم که منم میام من میترسم و بنشینم دم در دستشویی!


هووووم..من فقط دلم میخواهد روی یک وجب تخت این خوابگاه بخوابم و ثانیه ها را بسوزانم و بخوابم و بسوزانم و بمیرم...


پ.ن:حتی گریه کردن رو هم ازم گرفتی... و یه مشت بهت ِ یخ زده دادی وسط بهار...ممنونم!!

  • گیسو پیچ
دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶ , ۱۸:۱۲ سایت تفریحی چفچفک

سلام و خسته نباشی خدمت شما..

بنده وبلاگ خوبتان رو دنبال میکنم شما هم لطف میکنید وبلاگ بنده رو دنبال کنید؟

اگر لطف کنید جوابتون رو به وبلاگم ارسال کنید ممنون میشم..تشکر فراوان

ادرس وبلاگ: http://chefchefak.blog.ir


دلم نمیخواهد پیش تو باشم  پا بیندازم روی پاهایم و در بغلت کز کنم و فیلم ترسناک ببینم و تو وسطش بگویی من میروم دستشویی و من جیییغ بکشم که منم میام من میترسم و بنشینم دم در دستشویی!

خیلی جالب بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گیسوی زرد

نتیجه ی ِ تکاپوی ِ انگشت هایش روی کیبورد



پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan